E-mail z POHODY, aneb jak na rozesílání dokladů krok za krokem.

Elektronická pošta jednoznačně zrychluje komunikaci mezi dodavateli a odběrateli a většina z nás si bez ní již moderní podnikání nedovede představit. Odesílání faktur, dodacích listů, objednávek a dalších dokumentů dnes není nic složitého, ale nějaký čas rozhodně zabere. Třeba taková periodická fakturace stovce klientů poradenské firmy, či rozesílání daňových dokladů každé ráno po příjmu plateb na bankovní účet, může být docela náročné.

Program POHODA nabízí v oblasti e-mail komunikace docela kvalitní podporu, kterou ale mnoho uživatelů neumí správně využít. Ke své škodě.

V rámci našeho semináře se budeme zabývat tím, jak podpora e-mail komunikace v programu POHODA funguje a co, kde a jak, je potřeba nastavit pro správnou funkci. Vše je vysvětlováno formou pochopitelnou pro uživatele, kteří nejsou IT odborníky.

Na příkladech konkrétních e-mailových účtů si vyzkoušíme:

  • jak a kde nastavit parametry pro odesílání zpráv
  • jak si vytvořit více variant zpráv pro různé příležitosti i uživatele
  • hromadné rozesílání dokumentů
  • nastavení úložišť pro zprávy
  • práci s historií zpráv

Probereme si :

  • rozdíly mezi výchozím nastavením e-mail komunikace a smtp provozem
  • způsoby autentizace uživatelů a možné parametry odesílacího serveru
  • jak obecně pracuje e-mail komunikace 
  • možnosti v nastavení vlastností pdf příloh

Komu je seminář určen:

Účast je vhodná pro kohokoliv, kdo chce lépe využívat možnost rozesílání zpráv z programu POHODA, bez ohledu na to, jakou pozici ve společnosti zaujímá.

Co si vzít s sebou:

Účastníci dostanou před seminářem elektronický dokument (formát pdf) se základní osnovou. Tu je vhodné si vytisknout a používat jako pracovní manuál v průběhu semináře.

Když si sebou budete moci vzít notebook s programem POHODA (postačí verze POHODA Start, která je volně dostupná na webu výrobce), budete mít výhodu v možnosti vlastní praxe. Vhodné je také mít dostatečně nabitou baterii, neboť není jisté, že konferenční místnost bude mít dostatek přípojek na elektrický rozvod. Pokud máte firemní e-mail server, vyžádejte si od jeho správce informaci o tom jakými přihlašovacími údaji se můžete přihlásit k smtp odesílání, aby jste si mohli na semináři vyzkoušet právě to vaše nastavení.

Jaká je cena a rozsah semináře:

Cena semináře je 702,- Kč bez DPH na jednoho účastníka. Zahájení semináře bude ve 13:00, ukončení cca 15:30 podle počtu dotazů.

* info@leus.cz  

( 377 477 967